Odwiedzający





Notki!
Witaj!
Historia zaczyna się w chwili, kiedy Święta Trójca przekracza próg Hogwartu po raz piąty, by spotkać na swojej drodze jeszcze więcej magicznych przygód, niebezpiecznych stworzeń i realnych wrogów.
Klik!

22 stycznia 2016

Liebster Blog Award

Witajcie! W dzisiejszej notce nie będzie rozdziału, bo to notka specjalna :) (rozdział powinien się pojawić na początku lutego bo do 4 mam egzaminy na uczelni i jeśli pójdzie wszystko dobrze to od tego dnia będę wolna, wee!)

Zostałam nominowana przez Hogwart Shore to Liebster Blog Award (trochę późno zobaczyłam, bo komentarz był w Świstoklikach)

No to lecimy z tym koksem!


1. Jaki alkohol lubisz najbardziej?
Zdecydowanie to będzie malibu, co jest (chyba?) rumem. Lubię też whisky albo przeróżne kolorowe drinki na bazie smakowych wódek. Nie jestem natomiast fanką takich trunków jak piwo czy wytrawne wino, brr.

2. Z kim znanym byś się umówiła?
Lista jest baaardzo długa. Zawężę ją do moich ponadczasowych fangirlingowych, crushów.
- Christian Bale - chyba każdy kto widział jego niesamowite kreacje w np. American Psycho, Mechaniku, Kwiatach Wojny, Batmanie, Exodusie i innych produkcjach chciałby poznać tego niezwykle osobliwego i za razem tajemniczego aktora. Prawdopodobnie wypytałabym się go o wszystkie, nieco głupie, szczegóły typu ulubiony film, kolor itp :D
- Ewan McGregor - jako fanka Gwiezdnych Wojen nie mogłabym sobie odmówić spotkania z tym panem. Podejrzewam, że przez większość czasu potrzebowałabym inhalatora by wydusić z siebie słowo, bo pewnie zaparłoby mi dech na wieść, że mam z nim spędzić czas ;)

3. Ulubiona postać z HP?
Zdecydowanie Severus Snape. Każdy ma na jego temat odmienne zdanie. Jak dla mnie jest najciekawszą, najbardziej realną postacią z książek których czytałam. Ponad to mogę powiedzieć, że się z nim utożsamiam, bo jesteśmy pod wieloma względami do siebie podobni. Moje uwielbienie do tej postaci sięga tych czasów kiedy zaczynałam czytać po raz pierwszy sagę w 2004 roku i to była część Czary Ognia (wtf is wrong with me? kto to widział by sagę czytać od 4 części...). Kiedy inni go nienawidzili ja tam i tak go lubiłam :)

4. Trup czy zwierzę?
Jeśli zwierze byłoby jadowite/agresywne/itd, to chyba trup? Chociaż, to zależy od kontekstu ;) Jeśli jako broń, to zwłoki się nie przydadzą. Rzucisz raz w przeciwnika i się rozsypie. To ja już wolę poduszkę jako broń ;D

5. Ulubiony Fanfik?
"Curka Draco" na Wattpadzie. Haha, pozostawię to bez komentarza.

6. Dobry Fanfik?
Dobry? To zależy od gustu ;) Każdy woli co innego. Nazwy wam nie podam, bo jak zawsze nie pamiętam, ale to był mój pierwszy z fanfików jaki czytałam. Był po angielsku i miał może zbyt dużo treści dla dorosłych, ale fabuła była co najmniej niecodzienna. Akcja działa się kilka lat po wojnie i Hermiona po kilku latach życia z Ronem odkryła, że jest on zły. Później z Harrym działali przeciwko niemu. Nie pamiętam go już zbyt dobrze, ale był świetnie napisany i przedstawiał zupełnie inną perspektywę na resztę historii zawartą w książkach i o dziwo, to wszystko miało sens. Chętnie bym jeszcze raz przeczytała :((

7. Wypicie Veritaserum czy śmierć głodowa?
Nie wiem jakim cudem wypicie Veritaserum miałoby być równe ze śmiercią głodową, ale dobra! Wybieram Veritaserum, bo i tak moje życie i ja to otwarta książka. Każdy kto mnie w miarę dobrze pozna, wie już o mnie wszystko.

8. Czy nasz blog jest wspaniały i dlaczego tak?
Oczywiście, że jest wspaniały! I wspaniałość nie potrzebuje powodu, ha!

9. Blaise czy Snape?
Patrz: Punkt 3 ;D

10. Najmroczniejsza tajemnica?
Osz wy, szczwane lisy! Najmroczniejsza? Blogi ;) Wiem, że to dziwnie brzmi, ale nie wie nikt, że je piszę i nie chciałabym by się ktokolwiek o tym dowiedział. Po prostu, kiedy ma się +20 lat, to trochę dziwnie ludzie się na ciebie patrzą jak się bawisz w Fanfiki. Nawet przeglądarkę mam osobną, żeby jak ktoś korzystający z mojego komputera nie wynalazł moich wypocin :D

11. Za co kochasz nasz blog?
Czy to już nie było w punkcie 8? ;>



Nominacje i moje pytania postaram się za jakiś czas dopisać, bo póki co mam zbyt dużo nauki i za mało czasu :( 


6 komentarzy:

  1. Haha, dziękujemy za przyjęcie wyzwania :). Świetne odpowiedzi! Specjalnie informacje umieściłyśmy w Świstokliku, ponieważ nie chciałyśmy Ci zaśmiecać komentarzy pod notką ;).
    Co do 10 pytania - w stu procentach Cię rozumiem. Również jestem +20 i tylko najbliższe mi osoby wiedzą, że mam bloga z fikiem (trochę dziwnie się patrzyły na mnie, ale dalej kochają). Co prawda nie znają adresu, ponieważ to co piszemy z Rich jest tak specyficzne, że chyba miłość najbliższych by nie wytrzymała tego :p.

    Weny i zdanej sesji!
    Pozdrawiam
    Boom Boom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki to nie jest spam typu "wejdź do mnie na xyz" to bez problemu można pisać komentarze niezwiązane z rozdziałem bezpośrednio pod nową notką :D
      Noo! Mówią o tolerancji, a tutaj widzisz, nie można się "wyżyć" literacko bez oceniających spojrzeń, niestety :(
      Nie dziękuję co do sesji (co by nie zapeszyć :D) i wzajemnie życzę weny!

      Usuń
  2. Mistyczna Kraina Blogów
    http://mistyczna-kraina-blogow.blogspot.com/
    Zapraszam! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acrimonia znaczy "zły" co jest odniesieniem do mojego domu w Hogwarcie - Slytherinie :D co prawda, jest to nieco stereotypowe i powierzchowne, ale bardzo mi się spodobało brzmienie tego słowa w języku łacińskim ;)

      Usuń